Het weer buiten was herfstig, maar in de Jaarbeurs hing op Beauty2Buy een nazomers sfeertje. De nieuwe opzet van de najaarsbeurs voor de vakmensen in de beautybranche viel in de goede smaak bij leveranciers en bezoekers.

Tevreden bezoekers en exposanten
In totaal kwamen er over drie dagen ruim 4.000 bezoekers naar Utrecht om de trends voor het najaar in hun vakgebied te zien, inkopen te doen en creatief bezig te zijn bij de verschillende workshops. Bezoekers waren enthousiast over de sfeer en de aankleding van de beursvloer, zoals vakbezoeker Melissa: “Complimenten voor het thema en de aankleding, het was echt mooi”. De bijna 100 exposanten waren ook tevreden over de kwaliteit van de bezoekers. Door het toegangsbeleid van de organisatie is ook het event in het najaar weer echt een vakevenement zonder consumenten.

Business & Pleasure
De twee vakbeurzen van de branche verschillen van oudsher van karakter en met dit nieuwe thema heeft organisator Beauty Trade Professionals een eigentijdse stempel gedrukt op het beursevent. De najaarsbeurs had een uitgekiende mix aan business & pleasure. Een veelzijdig aanbod van leveranciers, dagelijks verschillende workshops voor iedere bezoeker en een breed aanbod aan food & drinks. Samen met de branche wordt gekeken hoe deze lijn kan worden doorgezet om het nieuwe concept nog verder te laten groeien.

Beauty Trade Special 2023
Voor het voorjaar 2023 staat de Beauty Trade Special weer op het programma, wederom in Jaarbeurs. Op deze traditionele grotere vakbeurs zullen weer vele productlanceringen en innovaties te zien zijn van alle merken. Beauty Trade Special zal worden gehouden op 25, 26 en 27 maart 2023 en zal zoals bij de laatste voorjaarseditie weer een prachtige high end uitstraling hebben.

Gerelateerde berichten