Maandag 20 april startte ANBOS met de consumentencampagne “Geef jouw huid het beste. Ook nu.” Het doel van deze campagne is tweeledig; de consumenten – juist in deze tijd – aanmoedigen om contact te zoeken met de ANBOS-schoonheidsspecialist voor huidadvies. Daarnaast ondersteunt ANBOS hiermee haar leden in hun marketing.

Iets andere wending
Samen met de Denktank, bestaande uit ANBOS-leden, was ANBOS begin dit jaar al gestart met de ontwikkeling van een consumentencampagne. De voorbereidingen voor de campagne kregen een andere wending nadat de coronamaatregelen werden uitgebreid waardoor alle salons hun deuren moesten sluiten voor behandelingen. De belangrijke hoofdboodschap werd in stand gehouden; “Jouw huid is uniek. Zorg er goed voor. De ANBOS schoonheidsspecialist helpt je daar graag bij.”

“Met veel trots kijken wij naar onze ledengroep, die het momenteel ongelooflijk zwaar heeft. Deze ondernemers hebben veel passie voor hun vak en tonen enorm veel veerkracht. Tal van initiatieven zijn er opgetuigd om samen door deze moeilijke periode heen te komen, we zetten dat graag extra kracht bij met deze consumentencampagne,” aldus Mayke Blokland, Manager Verenigingszaken ANBOS.

 

 

 

Vanaf nu online
De nieuwe campagne luidt: “Jij bent uniek. Je huid. Je wangen. Je lippen. Zorg goed voor jezelf en voor je huid. Juist nu je zo veel binnen zit. Geef je huid het beste, ook nu. De ANBOS-schoonheidsspecialist helpt je daar graag bij” en is nu online te zien.

Eerste stap naar meer exposure
Deze campagne is een eerste stap naar meer exposure richting de consument. De komende jaren zal ANBOS, ook met het oog op het nieuwe Kwaliteitsregister, veel aandacht besteden aan consumentencommunicatie.

anbos_logo

Gerelateerde berichten