Meta Coenen nieuwe manager Beautyspot.nl
Precies 1 jaar na de lancering van Beautyspot.nl wordt het team, bestaande uit Tim van den Boorn (accountmanager), Sophie Spanjer (online marketeer) en Inge de Munnik (content- en community manager) aangevuld met Meta Coenen. Zij wordt per 1 november 2014 de nieuwe manager van Beautyspot.nl. Zij heeft veel ervaring met het bij elkaar brengen van vraag en aanbod en het bouwen van merken en deze ervaring zal zij met veel enthousiasme in gaan zetten ten gunste van Beautyspot.nl.
Meta Coenen: "Ik zie het als een kans om relevante en waardevolle contacten in de schoonheidssbranche met elkaar te verbinden. Wij willen de beautyprofessional inspireren met nieuws en kennis die haar helpen in haar vak en haar salon. En wij willen onze klanten, de leveranciers van de schoonheidsbranche, helpen positie in te nemen die past bij hun doelstelling. Dit kan variëren van het bieden van zichtbaarheid ten gunste van naamsbekendheid en bijvoorbeeld het in contact brengen met de juiste professionele groep beauty professionals.
Ik heb zin om te beginnen. Het is een mooi, geavanceerd platform en wij gaan nog meer nieuwe initiatieven ontwikkelen die helpen om de branche verder te professionaliseren, op welke manier ook. Het is voor mij een nieuwe branche en dus een uitdaging. Maar we hebben een eager team en we willen er succes van maken."
Meta werkte eerder als project manager corporate branding & marketing voor Philips en als accountmanager advertising voor een reclamebureau in Londen. Sinds 4 jaar is ze werkzaam als campagne manager leisure & retail events voor Jaarbeurs. Daar is zij verantwoordelijk voor de bezoekersmarketing voor een 7-tal evenementen, waaronder de beauty beurzen Beauty Trade special en Beauty Salon Dimensions. Zij zal per 1 november de taken overnemen van Johan Denekamp, die zich volledig zal gaan toeleggen op business development van JB Digital, de digitale tak van Jaarbeurs.