‘Ontdek de geheime formule’ is de nieuwe collectieve promotiecampagne voor schoonheidsspecialisten die door het HBA las opvolger van de Ultimate Skin campagne is ontwikkeld. In de cosmeticabranche is het heel gewoon dat de ene na de andere ‘revolutionaire formule’ groots gecommuniceerd wordt en deze nieuwe campagne speelt daar op in.  De printuiting lijkt een typische cosmetica advertentie te zijn, totdat je ziet dat ‘de geheime formule’ niet in een nieuwe crème, maar in de deskundige behandelingen van De Schoonheidsspecialist zit. De centrale boodschap is: vertrouw niet zomaar op mooie beloftes maar op de behandeling van iemand die er voor geleerd heeft. De geheime formule voor een stralende huid is namelijk: minimaal 4 keer per jaar naar De Schoonheidsspecialist.

Door middel van advertenties, posters en een online spel rond dit thema hoopt het HBA klanten te verleiden om de schoonheidsspecialist vaker te bezoeken. Op www.ontdekdegeheimeformule.nl komt deze boodschap via een game tot leven in een cliché formulelandschap.

Gerelateerde berichten