Is jouw ontvangst van jouw schoonheidssalon wel hoe deze zou moeten zijn? Staat jouw deur wel open voor de juiste doelgroep? Voor de salons zonder personeel bedoelen we natuurlijk niet letterlijk open want jij bepaalt zelf wie je binnenlaat! Hiermee komen we al gelijk op het tweede punt, is jouw salon voldoende beveiligd? Heb je hier al eens door een expert naar laten kijken? Heb je ten behoeve van de verzekering een alarm installatie? De entree van je salon zorgt ervoor dat je je welkom voelt. Of niet?

Is de entree van je salon goed zichtbaar voor voorbijgangers? Kunnen klanten die een afspraak gemaakt hebben jouw salon gemakkelijk vinden? Is het duidelijk te zien wat je doet en waar je voor staat? Wat is voor de klant de 1e indruk als ze langslopen en wat is de tweede indruk als ze ook daadwerkelijk binnenkomen voor een afspraak? Voelen mensen zich thuis in je wachtruimtel?

Wil je weten of je entree past bij je huisstijl en bij je doelgroep dan zou je dat door middel van een enquête kunnen achterhalen. Daarnaast kun je ook de tijd nemen om een blik te werpen op panden van collega’s in jouw omgeving. Dit zal je helpen bij het vormen van je mening, want niets is zo belangrijk als de eerste indruk. Kom je er niet uit of heb je hulp nodig van een professional dan kun je contact opnemen via www.desalonadviseur.nl.

Gerelateerde berichten