Na vijf jaar succesvol de markt van massageproducten te hebben bediend, ondergaat DeMassageWinkel.com een naamsverandering. Het bedrijf kondigt met trots zijn nieuwe naamswijziging aan naar de naam van hun eigen merk: ZenGrowth.

 

ZenGrowth was ooit slechts een van de vele merken die werd aangeboden door DeMassageWinkel. DeMassageWinkel ontwikkelde zelf het merk ZenGrowth en het merk onderscheidde zich al snel door zijn focus op kwaliteit en service. In 2023 vertegenwoordigde het merk zelfs meer dan 80% van de totale omzet van DeMassageWinkel.

Met ZenGrowth wil het bedrijf nu verder gaan dan alleen het aanbieden van massageproducten. Koen van der List (eigenaar van ZenGrowth): “Wij zijn ervan overtuigd dat de kracht van een massage pas volledig tot zijn recht kan komen wanneer deze wordt ondersteund door de juiste massagespullen. Daarom hebben we een nieuwe slogan bedacht: Magnifying Healing Hands.”

DeMassageWinkel.com realiseerde zich dat ze soms verward werden met andere online shops. Met ZenGrowth als hun nieuwe naam hopen ze die verwarring te vermijden en zichzelf duidelijker te onderscheiden. Plus, de naam heeft een lekker internationaal karakter die perfect past bij de internationale groeiambities.

Wat gebeurd er met Verana massageolie?

Geen paniek! Onder de nieuwe naam ZenGrowth, blijft het bedrijf Verana’s massageolie aanbieden als apart dochtermerk. Tegelijkertijd wil het bedrijf betere massageolie ontwikkelen met een scherpere prijs / kwaliteit verhouding dan de massageolie die de website nu aanbiedt. Je kunt dus nog steeds je favoriete Verana olie bij ZenGrowth bestellen en je kunt ook uitkijken naar nieuwe, betere producten.

Wat verandert er?

Hoewel de naam is veranderd, verandert er – naast een vernieuwde website – verder eigenlijk bijna niets. Koen van der List:” ZenGrowth is altijd al het eigen merk geweest van DeMassageWinkel. Ons assortiment blijft hetzelfde (we blijven Verana aanbieden). Onze obsessie met een goede klantervaring blijft hetzelfde (of wordt misschien nog een tikkeltje extremer haha). Verder blijft ons team hetzelfde en blijf ik de enige aandeelhouder en financierder van het bedrijf.”

Het verschil zit hem volgens Van der List vooral in het merkverhaal en de beleving hiervan: ze willen niet enkel dozen schuiven, maar ze willen een verhaal vertellen en producten ontwikkelen waar masseurs volledig achter kunnen staan.

Neem een kijkje op de nieuwe website

Het bedrijf heeft veel tijd gestopt in het ontwikkelen van de nieuwe website, en is er dan ook trots op dat de website eindelijk live staat! Met een compleet nieuwe site-ervaring hoopt de massagebranche nog beter te kunnen dienen om op die manier bij te kunnen dragen aan een gezondere en meer ontspannen wereld!

Neem een kijkje op de website!

Kom je langs op Beauty Trade Special? Je vindt ons op standnummer: 10B122

Gerelateerde berichten