Kosten nog moeite zijn gespaard, maar eindelijk was het dan zo ver. Afgelopen weekend werd de eerste Concept Space van Dermalogica in Antwerpen geopend. "Met de opening van Dermalogica Antwerpen kunnen we de wensen van de consument beter in kaart brengen en daar sneller op in gaan springen”, zegt de trotse algemeen directeur Marcel Tuerlings. "De concept space wordt ons visitekaartje, een plek waar we de consumenten ontmoeten. Hierdoor wordt de naamsbekendheid van Dermalogica verbeterd en daar zullen onze depositaires ook van profiteren”. Dat de concept space zich in het bruisende hart van Antwerpen bevindt is een bewuste keuze. De Belgische stad barst van kunst, cultuur en mode waar zowel Belgen als Nederlanders graag op af komen. Het gebied de Wilde Zee waar Dermalogica Antwerpen en veel andere kwaliteitswinkels zijn gevestigd, trekt jaarlijks 1,5 miljoen bezoekers. 

Bezoekers kunnen de producten en de kennis van de Dermalogica experts op allerlei manieren aan den lijve ervaren. Aan de Skin Bar kunnen met behulp van een skin care therapist vrijblijvend alle producten van Dermalogica worden getest. Voor een snelle behandeling van een huidprobleem is er microZone, een korte en doeltreffende behandeling die de huid in 20 minuten herstelt of een extra boost geeft. Uiteraard kan de consument  ook terecht voor het populaire Face Mapping, een tien minuten durende huidanalyse verdeeld over 14 zones waarbij elke zone zeer nauwkeurig en professioneel wordt onderzocht. Aan de hand van deze analyse krijgt de consument uniek advies op maat. Klanten kunnen op afspraak een body- of skin treatment ondergaan, eventueel aangevuld met aan met één of meerdere Touch Therapies voor een ontspannen wellnessgevoel. Maar ook spontaan even binnenlopen om rustig te winkelen is mogelijk.

 Marcel Tuerlings: trots! 

Behandelingen en openingstijden duidelijk zichtbaar 

Verkooppresentatie

Behandelcabines

Gerelateerde berichten