VNU Exhibitions organiseert tijdens Beauty Trade special opnieuw de Beauty Press Innovation Award. Hierbij worden nieuwe, innovatieve professionele producten die op Beauty Trade special gelanceerd worden in de spotlights gezet.  De vakjury bestaande uit Inge de Munnik (SchoonheidsspecialistenNieuws.nl!) en vertegenwoordigers van de beautyvakbladen Estheticienne, de Schoonheidsspecialist, Kosmetiek, de Beautysalon en Huidmagazine kwamen op 3 maart in Utrecht bijeen en beoordeelden de ingezonden producten op de volgende criteria: innovatie, verpakking en uitstraling, ingrediënten en merchandise. En de 10 genomineerde producten zijn (in alfabetische volgorde):

Ahava, Multi-Vitamin-Dry Oil- Mandarin Cedarwood. leverancier Yoffi Alcina, no1 Oogcreme/gezichtscreme/reinigingsmousse leverancier AlcinaCasmara Cosmetics, Goji Masker, leverancier  Beauty InjectionHealing Earth,  Coffee Cinnamon &Orange Body Polish, leverancier  Environ/Helene V

Mila D Opiz,  Skin Clear Serum, leverancier MikosMineralogi,  SPF 26 Loose Mineral Foundation Dispensing, leverancier Mink Beauty ConceptsPeggy Sage,   Authentieke zwarte zeep met eucaliptus, leverancier Nederlandse Beauty Groothandel

Rosalpina,  Natural Spa Concept, leverancier Pilou Cosmetics

Skeyndor,  Dermapeel, leverancier Care CosmeticsTegorder Cosmetics, Velvet Skin Face Powder, leverancier Fox Cosmetics  

De consumentenpers zal uit deze 10 producten de uiteindelijke winnaar gaan kiezen. Tijdens de feestelijke uitreiking van de Beauty Award voor de Salon en Schoonheidsspecialist van het Jaar op zondagavond 27 maart in de Expozaal van het Beatrixgebouw, zal de winnaar bekend worden gemaakt.

Gerelateerde berichten