In de strijd tegen borstkanker, introduceert Gelish 3 nieuwe kleuren die speciaal zijn ontworpen voor de Pink Ribbon Breast Cancer Limited edition. Hiermee steunt Gelish de Susan G. Komen for the Cure ® organisatie.

Susan G. Komen for the Cure® is een toonaangevend netwerk van borstkanker survivors en activisten. Zij maken het verschil in de strijd tegen borstkanker. Want elke 69 seconden, sterft er ergens ter wereld iemand aan borstkanker. Sinds de oprichting in 1982 heeft Susan G. Komen for the Cure® reeds meer dan $1,9 biljoen geïnvesteerd in onderzoek om levens te redden en om borstkanker voor eeuwig te verbannen.

Voor elk verkocht flesje met de bijbehorende namen als Less Talk, Take Action en Make A Difference gemarkeerd met het Pink Ribbon-lintje, zal er een donatie van $1,27 gedaan worden aan de Susan G. Komen for the Cure® organisatie.

Herfstcollectie Gelish
Daarnaast komt Gelish met de “House of Gelish Collection 2012”. Hiermee wil Gelish de perfecte tint voor iedere fashionista neerzetten. Een collectie met duurzame, super-glanzende Soak Off Gel die er voor zorgt dat jouw manicure er weer perfect uitziet van dag 1 tot 21. Het kleurenpalet biedt een selectie van de klassiekers die elke garderobe kunnen aanvullen.

Dit artikel is geschreven door Sophie Spanjer

Gerelateerde berichten