Hoe zijn bestaande en potentiële klanten er van te overtuigen dat een frequent bezoek aan de schoonheidsspecialist goed voor hen is. Door letterlijk in hun huid te kruipen en hen op een uitdagende, confronterende en prikkelende manier daar op te wijzen. Dat is de kern van de nieuwe promotiecampagne met als slogan “Snel maar weer ’s naar de schoonheidsspecialist”, die eind september van start ging. Het is dit keer geen foto die de campagne draagt, maar krachtige tekst. Er zijn 4 verschillende uitingen. De impact van elke zin wordt versterkt door de opvallende vormgeving die in handen was van de beroemde typograaf Jon Gray. Het resultaat is een campagne die niet alleen opvalt, maar ook prikkelt, confronteert en uitdaagt. De overkoepelende boodschap is helder en duidelijk: 

Advertenties, toiletvertising, online, waardebonacties

Vanaf 24 september 2011 a.s. zijn verschillende uitingen te zien in belangrijke vrouwenbladen. En wie dit najaar naar een restaurant, grandcafé of concert gaat heeft ook grote kans oog in oog met de campagne te komen. Want op de damestoiletten van maar liefst 500 hotspots hangen speciale spiegelposters. Op internet worden op verschillende vrouwensites banners geplaatst en dit jaar voor het eerst ook op een aantal mannensites. Last but not least kunnen consumenten via allerlei acties met bladen waardebonnen winnen.

Actie in de salons

Voor klanten van schoonheidsspecialisten is er dit najaar extra voordeel. Tijdens hun bezoek krijgen ze een kaartje mee met daarop een speciale actiecode die kans geeft op een gratis behandeling t.w.v. 50,- . Deze code kan heel ge makkelijk online geactiveerd worden. Elke dag wordt een winnaar uitgeloofd dus de winkans is groot. 

Het HBA is ook aanwezig op de beurs Beauty Salon Dimensions, van 24 – 26 september in Utrecht; dé vakbeurs voor de persoonlijke verzorgingsbranche. Hier wordt o.a. de nieuwe campagne getoond en laat het HBA zien waar zij zich voor inzet. (Hal 7, stand A044)

Gerelateerde berichten