Programma Wellnesscongres 29 maart 2014
Uit recent onderzoek blijkt dat 70% van de Nederlanders nog nooit een sauna heeft bezocht. Conclusie van het rapport derhalve: er is nog een grote markt te winnen! Wat kunnen we daaraan doen en hoe creëren we een nieuwe doelgroep van bezoekers? Het Nederlands sauna & wellness congres op 29 maart 2014 gaat geheel over de marketing en de (toekomstige) wellnessconsument. Daarom is gekozen voor het thema ‘over de drempel’.
Het programma is als volgt:
“Omgang met de wellnessgast anno 2014”
Door Rob de Bruijckere van Gewoon Wellness
“Er is nog een grote markt te winnen”
Door André Doffer namens SmartAgent & Sauna Wellness Nederland
“Positionering van het saunabedrijf”
Door marketingentertrainer Fred Roelfsema van FRTA.
“Consumentengedrag van de wellness- & beautygast”
Door ervaren branchepresentator Ria van Tol van Commercium
Interesse in het volledige programma , de kosten en de tijden? Bezoek dan www.wellnesslounge.nu/wellness-congres
Locatie: Jaarbeurs Utrecht, hal 5.