Het staat ongetwijfeld al in je content planning,  maar vandaag en morgen zijn hèt moment om last minute moederdag-kadobonnen te promoten. Laat op social media weten dat je ze klaar hebt liggen en toon een voorbeeld van hoe feestelijk het eruit ziet.

Door je berichten te boosten met een korte campagne op facebook en  instagram, kom je ook bij de doelgroep terecht die je pagina nog niet liked. Stel een vast budget in dat je er aan wilt spenderen, vergeet een einddatum en tijd in te vullen.  Deze eindtijd is afhankelijk  van je eigen  openingstijden. Ben jij zondagochtend een extra uurtje open voor alle moederdagbezoekers die nog niets hebben gehaald? Dat wordt zondagochtend je eindtijd. Is je salon alleen open op zaterdagochtend? Dan stop je de promotie een uurtje voor je sluitingstijd.

Extra tip:  waar je normaal in je social media campagnes de doelgroep  waarschijnlijk richt op vrouwen,  is het voor deze post ook  handig om mannen te linken – dat zijn toch vaak degene die zich pas later bedenken  dat een cadeautje voor de  liefste moeder best eens gewaardeerd zou kunnen worden 🙂

Everybody loves mom!

Gerelateerde berichten