In 2005 werd de eerste Soap Treatment Store geopend in Amsterdam Centrum. De store ontwikkelt zich snel tot “the place to be” voor verschillende treatments zoals facials, peelings, massages, manicures, pedicures, waxing en dé plek waar je je favoriete internationale beauty care producten koopt. Dankzij kennis van de (internationale) markt, goed gestroomlijnde interne opleidingen en succesvolle marketingcampagne’s wordt Soap Treatment Store al snel een begrip in Amsterdam.In mei 2008 wordt de tweede vestiging geopend in Amsterdam Zuid. En nu gaat Soap uitbreiden met vestigingen in heel Nederland en België. Gedreven ondernemers uit het vak kunnen zich aansluiten bij de formule, want Soap heeft een franchiseconcept ontwikkeld dat vernieuwend is in de branche van uiterlijke verzorging en erop gericht is van iedere salon een actieve en succesvolle winkel te maken. 

Soap gaat gesprekken aan met ondernemers en specialisten uit het vak die geïnteresseerd zijn in het franchiseconcept en zich aangetrokken voelen tot het succes van Soap Treatment Store. De franchiseformule biedt intensieve ondersteuning vanaf het hoofdkantoor in Amsterdam maar ook uitgebreide online support. Een Soap Franchisenemer kan intensieve ondersteuning verwachten en daarnaast biedt Soap Franchise een uitgebreid online supportprogramma. De franchisenemer kan, middels een unieke code, altijd inloggen op soapsupport.nl waar alle nodige informatie beschikbaar is voor een succesvolle bedrijfsvoering. Ook vind je hier een interactieve marketingkalender met alle actuele acties, promoties en events. Daarnaast biedt  soapsupport.nl een overzichtelijk bestelsysteem voor allerhande supportmateriaal en producten. Ook vernieuwend is het intensieve trainingsprogramma waarbij afgeweken wordt van een standaard training. Je loopt mee tijdens een werkdag en iedere medewerker krijgt een unieke inlogcode waarmee je demonstratie filmpjes voor de treatments online kunt volgen.

Esther Meijer Soap Founder: “De Soap Treatment Store is een origineel beauty store concept. Zeer succesvol in de markt en baanbrekend op het gebied van de omzet- en kostenstructuur. De kern van het succes zijn op de allereerste plaats de mensen die er werken. Iedereen bloeit op in deze dynamische omgeving en heeft een passie voor haar vak. Dat zoeken we ook in de franchisenemers: energieke, succesgeoriënteerde ondernemers met een passie voor het beautyvak”.

Gerelateerde berichten